یادداشت‌ها و برداشت‌ها

شاید هم میتوانم بنویسم...

پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ب.ظ

از سرمای رخنه کرده در وجودم! از لرزش دستم، و از یخ زدنش و اینکه الان آنقدر سرد و یخ است که حتی برخورد کیبورد با نوک انگشتانم را نیز احساس نمیکنم. متمایل به مچاله شدن درخود، ولی مازوخیسم ِ درونی ام جلویش را میگیرد. همینطور بدون هیچ گاردی میمانم و میلرزم. ته دلم هم میلرزد. معلوم نیست این زلزله از ته دلم است و عمق دارد یا از سرماست و ته دلم به خودش آمده و دیده که باید بلرزد!عوض ِ آن دست چپم گرم ِ گرم است و دست ِ راستم را گرم میکند. برخلاف خودم که کسی سمت چپم نیست که خودم را گرم کند و سر عقل بیاورد این دیوانه را که با هرچیز ِ آشنایی برهم میریزد. درست عین کاغذ رنگی های ِ مثلثی شده ی وحشی ِ کف سالنی که کودکان مهدکودکی در آنجا کاردستی درست میکنند. گوشه های مثلث در قلبم میرود و انگاری دیگر قرمزی پر خون نیست. تمام شدم، قلبم با خرده شیشه های ِدرونش یخ زد و حالت ِ آبی رنگ به خودش گرفت. حالا هرکس بخواهد نزدیک شود دیگر فقط من سردم نیست. آنقدر باید پرحرارت باشد که این یخ ِ چند متری را آب کند!

تصویر مرتبط

+بالاخره یه حس ترس + سرما باعث شد یه چیزی بنویسم. ولی کافی نیست. انگار درونم پره از چیزای ِاستعاری که استعارشون نمیاد و تا استعارشون نیاد بیرون نمیان. 

+ تا نمردم یکی پتو بیاره لدفن من قصد دارم همینجا قندیل ببندم :/ انگاری!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۶
Mileva Marić

نظرات  (۵)

میبینی؟ هنوزم نور میده! هنوزم روشنه! امید داره! لعنت بهت!
ب قول سیروان:
بـــودن ِ تو از اولشم اشتباه بود! تمومه هرچی که بین ما بود... :)
پاسخ:
روانی اصلا معلوم هست برا کی مینویسی؟ :|

+ احساس میکنم از اتفاقات امروز میاد. نه؟ نمیدونم. فکر میکنم انگار یه ذره مونده تا همه بفهمن چه آدم ِ مزخرف گندی هستی و از دور و برت فرار کنن! :| و فرار میکنن قطعا. حالا بشین بنویس و سعی کن ببین اون موقع که عین خر تو گل گیر افتادی و هیچکاری نمیتونی بکنی و هیچکسم بات نیست خودت میتونی برا خودت چیکار کنی! برو بشین بیش از الانت تنهایی رو یاد بگیر بیکاز یور فاکدآپ!

یه آدمی هستم که علاقه وافر به زجرکش کردن ِ خودم دارم. :/
چته تو؟!
پاسخ:
نیمدونم :|
یجوری نوشتی انگار من نیستم ://///
پاسخ:
خب نبودی :(
آخه مگ میشه من نباشم؟!
پاسخ:
نمیدونم هانی! یهو از بس نبودی احساس کردم ی طوری شده! مثلا انگار من ی کاری کردم. نمیدونم میفهمی چی میگم یا نَ ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">