یادداشت‌ها و برداشت‌ها

در من، همیشه. :)

شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ب.ظ

دلم میخواهد بمیرم و از درونم یک تو، بروید. که تا ابد بماند.

(هر توضیح‌ دیگری به نظرم اضافه‌ست و من خسته‌ام از این «تو در من نبودن‌ها» آنقدر که حاضرم بمیرم.)

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۷/۰۸/۱۲
Mileva Marić

همین :)

نظرات  (۲)

۱۲ آبان ۹۷ ، ۲۳:۵۰ بهــ ــار..
خستگی ناشی از جر خوردگی از کنکوره. تیک ایت ایزی
پاسخ:
چرا من فک میکنم نیس پس؟
۱۳ آبان ۹۷ ، ۲۳:۴۰ جناب منزوی
شاعرانه ست، ولی دردناک
پاسخ:
خب درد کشیدیم که دردناک مینویسیم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">