یادداشت‌ها و برداشت‌ها

جلسه نفرات برتر آزمون هیژده آبان‌

جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۰۴ ب.ظ

تو این ازمون چه مهارت‌هایی رو تمرین کردی؟!

۱- وقتی کراشتو میبینی داره میره کلاس بقلی چطور خودتو کنترل کنی و آروم باشی و به آزمون دادن ادامه بدی.

۲- مهارت پاک‌کردن، احتمالا تو ریاضی هیچوقت جای کافی برای حل مسائل نیست! 

۳- این یکی فک کنم بدرد بخور باشه! وقتی خیلی نخوندیم چطور یه درصد خوب بزنیم! (حالا همچین ک منفی زدی، میکنم تو چشات!) 

۴- چطور با کمردرد صندلی شیبدار کنار بیایم و چطور وقتی به عقبی و جلویی چسبیدیم دستامونو جهت دریافت اکسیژن باز کنیم!!! 

۵- بازم کراشم با اون نمیدونم، کت؟ چه رنگیه؟ این قهوه‌ای روشنا یه اسم خاصی دارن که همه هم میپوشن ولی مال اون خیلی ظیبا و اسپشاله، اسم این رنگا چیه؟ 

ینی خیر سرم هنریم هستم ولی پای فاعلیت که میاد وسط خنگ میشم!!!

:)))) الکی خوشم الان، خوبه :)))

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۸
Mileva Marić

نظرات  (۸)

تبربک:)))
پاسخ:
تبریک به چی؟!
۱۸ آبان ۹۷ ، ۱۶:۱۳ معلوم الحال
شما الان باید درس بخونی. کراش ریخته ... میتونی بعدا جمع کنی

پاسخ:
اقا خب تو خونه میخونم! الانم تمرینش بود دیگه :دی 
نه این یکی، اسمشو گذاشتم کراش ولی لعنتی کاش درحد کراش بود :/
۱۸ آبان ۹۷ ، ۲۰:۵۶ جناب منزوی
پس خوب تمرین کنید :)
پاسخ:
:دی بله چشم :)))
بند یک از همه مهم تر بود!!!😂
پاسخ:
آره خب به خاطر همین دوباره تهش منشن کردم! بعد تازه ببین خیلی مهمه! چون مثن ی وقت اون اومد تو سالن .من باید بتونم ادامه بدم 😂😂✊
توهمات در حد چی!!!
آره اصن باید جوری باشه ک میبینیش انرژیت چن برابر شه بهتر ادامه بدی😂✌🏻
پاسخ:
د پرابلم ایز دت، د انرجی ایز تو ماچ آی هو تو لرن هو تو کنترل این :دییی
مگه آزمون مختلطه کراشتو دیدی؟ :))
پاسخ:
متأسفانه یا خوشبختانه یا شرم‌آورانه کراشم دختره :))))
مگه جزو نفرات برتر نبودی؟😕
پاسخ:
اولا که اون پست فقط شوخی بود، دوما که نفرات برتر آزمون و من کنکور ۹۸ ام، الان دوازدهمم سال آخر دبیرستان، مشکل چیه؟ :)))
خب منم منظورم نفرات برتر آزمون بود:)
مشکلی نیست:/فقط تبریک گفتم😶
پاسخ:
آها، مرسی پس :) امیدوارم لایق بوده باشم :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">