یادداشت‌ها و برداشت‌ها

+ اعتماد به نفس

+ اقدامات در جهت افزایش ارتباطات (ینی شاهکار سمپاد موندن با یک سری آدم تو شیش هفت ساله و بعد به عقب نگاه کنی و باورت نشه که با این آدما چطوری بودین مثلا!!) (ولی من ازین آدما خسته شدم و رفتم با سال قبلیایی که منو خیلی نمیشناسن :دی!)

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۹
Mileva Marić

نظرات  (۶)

واقعا عجیبه که چندش نیستی . کی این حرفو به دوستش میزنه اخه !
پاسخ:
مگه اینکه من با اون طرف در حد یه هم مدرسه‌ای ساده باشم که برای اولین بار صحبتمون یکم طول کشیده!
۱۹ آبان ۹۷ ، ۲۲:۰۱ آقای هرمیت
نمونه نادر کی بودی توووو :)))))
پاسخ:
خودت می‌دونی کی 😂😂😊✌
کی اینو نوشته؟!😂😂😂
پاسخ:
ساموان و اینا! عصن آیم سوووو خشنود! ولی مثن فک کن اون اینو می‌نوشت! نه این فکرم حرکت زشتی بود، بهرحال شاید باورت نشه ولی آناهیتا! یو نو هر؟
۲۰ آبان ۹۷ ، ۰۱:۱۲ آقای هرمیت
کدومشون :))))
پاسخ:
هرکودوم گفتی من باش اوکیم 😂😂
ناچ،آی دونت😂
پاسخ:
وات ایز فانی ابوت ایت؟ :/ 

ناثینگ ایز فانی!آی جاست لفد ات د هول سابجکت!
پاسخ:
آاااو... :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">