یادداشت‌ها و برداشت‌ها

I’m so tired of everyone!

دوشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ب.ظ

هیچوقت نفهمیدم اشک هایم چطور بعد از یک ناراحتی اینقدر سریعتر از وقتهایی که برای یک اشک تمنا میکنم، سرازیر میشوند!؟ من خسته‌ام از تمام این دردها... از زخمی که مانده، قرمزتر از گل رز سرخی که برایم جاگذاشتی و من هر روز زل میزنم به دیوار سفیدی که گل‌های رز قرمز از آن آویزانند، و هربار که میبخشم تورا، که کنار بیایم با خودم و بلند شوم، که بتوانم دوباره به همین زندگی عادی لعنتی‌ام ادامه دهم، هربار که سیلی محکمت را به خیال خوشی فراموش میکنم و با خودم شرط میبندم که دیگر نگذارم و فرار کنم، میبینم من مستقل میشوم ولی تمام ارتباطاتات لعنتی‌ام وابسته توست، تا اخر زندگی، عذابم میدهی! هربار که میخواهم دو قطره از این همه اشک که تا به حال هشت شیشه شده، هشت شیشه که کنار هم صف کشیده‌اند که من نه مثل دختر جهنمی باشم که بخواهم به خردت دهم این اشک‌هارا، میخواهم یادم بیاید و یادم بماند این سال را، میخواهم دو قطره از این همه اشک را درمان کنم، روح پاره پاره‌ام را جبران کنم که چیزی نمانده بر آن جز جای چنگ‌ها... بدتر باز میزند روی دستم، و میمانند جای انگشت‌ها و میان دو انگشت که رنگش با بقیه‌ی دست فرق دارد، و میخارد و من نمیخارانم، من اشک میریزم و به گل‌هایی به رنگ سرخ فکرمیکنم... به اینکه اگر تو همیشه هستی که مرا خط‌خطی کنی... چرا او نیست؟! 

چقدر باید متحمل شوم در یکسال مگر؟!پس مدارا کو... 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۶
Mileva Marić

نظرات  (۵)

۲۶ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۷ آقای هرمیت
عه تو هم الان بیداری و پست میذاری
چقدر جالب
پاسخ:
😂😁☺ چش بید؟!
۲۶ آذر ۹۷ ، ۲۳:۰۸ آقای هرمیت
منم از همشون خستم
بیشتر از اونچه که فکرشو میکنن ! :)
ولی بیا قوی باشیم تا یه روز بتونیم برگردیم و به همشون فاک نشون بدیم و بگیم *** لقتون ... :)
پاسخ:
نمیخام برگردیم! برنگردیم! تا میتونیم جدا باشیم!!!
و آنگونه ک متن تو مرا غمگین میکند هیچکس نمیکند..:(
آنگاه ک نمیدانم متنت مخاطب دارد یا تنها برای نوشتن نوشته ای غمگین میشوم..:(
و غمگینی هایم بی پاسخ میمیانند..
پاسخ:
آی دونت مین تو میک یو سد... ))): 
غمگینی‌هایت سوال نیستن خب! :(
۲۷ آذر ۹۷ ، ۲۱:۳۴ آقای هرمیت
نه برگردیم منظورم اینه که رومونو برگردونیم و فاک بدیم
نه اینکه برگردیم به اون زمان :/
پاسخ:
دونت لوک بک برادر، دونت لوک بک!
۲۹ آذر ۹۷ ، ۱۹:۲۶ هاها جالبه هر بار با یه اسم کامنت بدی :دی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
دوتا مورد پیش اومده
۱. جدن داری مث دختر جهنمی اشکاتو جمع میکنی؟ :|
۲. **** بهت گل سرخ داده؟
۳. وابسته کی؟ :| ****؟
عههه شایدم ****
پاسخ:
گاااااااد! 
نه!
نه!
نه!
اینا همشون چیزای استعاری‌ان، هیچکودومم واقعی نیستن، و شخص شخیصشم کلا درین مواضع نیست! ببین و نپرسه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">