یادداشت‌ها و برداشت‌ها

269 -

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۵:۱۱ ب.ظ

ولی دانشگاه باید یه بستری می‌ساخت واسه لذت‌بخش‌تر کد زدن ِ ما! نه اینکه الان من کلاس آنلاینمو ضبط کنم، که چون دارم کد میزنم نخوام گوش بدم. نه اینکه تمرین ریاضی حل کنم. ایییییح :| البته بستر رو میسازه ها، ولی زمانمون رو میدزده لعنتی. اصن آدم وارد کد میشه دیگه نمیخواد خارج شه :(

دو پست قبلم هیچکس به خاطر پستی که پین تو تاپ (!) کردم ندید :(

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۱۴
Mileva Marić

نظرات  (۳)

کلی بستر لذت بخش واسه کد هست که بری توشون و درگیرشون شی دلت نمیخواد ازشون بیای بیرون

به نظرم بیشتر این مشکل توعه که خودت رو محدود به دانشگاه کردی و الارغم (علارغم؟ :/) اینکه اینهمه بهت گفتم ولی بازم گوش نمیدی

موضوع اینجاست که دانشگاه هیچ وقت قرار نیست اون بستر رو واست فراهم کنه!

چون اینجا ایران است ...

پاسخ:
یکم همه چیز مبهمه. نمیدونم متوجه شدی یا نه. و من، از گشادیسم مزمن رنج میبرم. منتها وقتی شروع میشه تازه میفهمم چقد تباه بودم که زودتر شروع نکرده بودم و بیشتر یادنگرفته بودم!
آدماشو فراهم میکنه :") و اونقدم ک فک میکنی دانشگاه داغون نیست. هرچند خعلی هم داغونه!!!
یپ :/ :" جفتمون میدونیم!

لعنتی تو خودت میدونی من حتی حاضر بودم براتون کانتست بذارم تا دور هم بشینین سوال حل کنین و یه رقابت باحال سالم داشته باشین ولی هییییچ علاقه ای در هیچ کدومتون ندیدم

حتی سوالایی میذارمم حل نمیکردین

دیگه گفتم خب وقتی خودشون نمیخوان من کی ام این وسط ؟

بستر رو میتونی حتی خودت هم فراهم کنی

مهم خواستنه

پاسخ:
صحیح :)))) من از طرف هممون پوزش میطلبم. :)

:|

پاسخ:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">